Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Profil návštěvníka Jihomoravského kraje pro strategii rozvoje cestovního ruchu
Karlová, Edita
Karlová, E., Rašovská, I. Profil návštěvníka Jihomoravského kraje pro strategii rozvoje cestovního ruchu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Předmětem diplomové práce je stanovení profilů návštěvníků Jihomoravského kraje, které budou vysloveny na základě analýzy současného stavu nabídky cestovního ruchu města Brna a marketingového šetření mezi zvoleným segmentem. V teoretické části je rozebrána problematika na téma cestovní ruch, chování spotřebitele cestovného ruchu, destinační management a segmentace návštěvníků. Analýza současného stavu cestovního ruchu je vyobrazena díky metodice 6A a SWOT analýze. Na základě výsledků z primárních dat jsou definovány 3 profily návštěvníků města. Díky těmto profilům a analýze jsou navržena doporučení pro strategii rozvoje cestovního ruchu pro místní organizaci, navržena sběrná místa a metodika pro další marketingová šetření.
The Image of the Czech Republic in Finland in Tourism Context
Selecký, Stanislav
Tématem bakalářské práce je image České republiky ve Finsku v kontextu cestovního ruchu. V rámci literární rešerše, interpretace destinačního marketingu, destinačního managementu, a zároveň je také interpretováno nákupní chování. Empirická část je založena na dotazníku, který je zpracován a vyhodnocen za účelem identifikace současného image České republiky mezi Finy, a součástí je i srovnání současného stavu s dlouhodobým marketingovým plánem.
Porovnání strategických komunikací hlavního města Prahy a České republiky směrem k zahraničnímu a českému publiku v rámci oslav 100. výročí vzniku republiky
Růtová, Miriam ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
bakalářská práce se zaměřuje na destinační marketing. Nejprve se věnuje charakteristice marketingu lokalit a cestovního ruchu, jeho cílům, cílovým skupinám, možným úskalím a komunikačním aspektům, které představují hlavně eventy a atrakce destinace. Následně popisuje tuzemské komunikační agentury (celostátní CzechTourism a pražskou Prague City Tourism), jež mají za úkol propagovat buď celý český stát nebo pouze hlavní město Prahu. Třetí kapitola pak probírá a porovnává aktivity popsaných agentur v rámci minulého roku, kdy Česká republika společně se Slovenskem oslavovala 100. výročí založení Československa a další související historická výročí. Praktickou část pak tvoří kvantitativní dotazníkové še ření, jež se zabývá povědomím o oslavách historického jubilea mezi tuzemským a zahraničním obyvatelstvem České republiky
Image vybrané destinace
HOZOVÁ, Petra
Práce analyzuje image vybrané destinace - Karlových Varů. Předmětem práce je zjistit a porovnat názory obyvatel a návštěvníků této destinace - jaké znají produkty, značky nebo známé osobnosti spojované s městem, jak by hodnotili vybrané služby destinace a (v případě návštěvníků) jaký byl důvod pro jejich návštěvu. Součástí výzkumu je i znalost karlovarské karty KarlovyVARY° CARD, která nabízí slevy a volné vstupy na různá turistická místa. Cílem práce je navržení opatření vedoucích ke zlepšení image této lázeňské destinace, která by navíc vedla k větší spokojenosti obyvatel města a zvýšení popularity mezi turisty.
Cestovní ruch v mikroregionu Hustopečsko
Neckařová, Zoja
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na cestovní ruch v mikroregionu Hustopečsko. Nastiňuje současný stav problematiky, a to prostřednictvím základních charakteristik mikroregionu, lokalizačních a realizačních faktorů. Zahrnuje taktéž dotazník a anketu, které reflektují názory místních obyvatel, návštěvníků a veřejné správy na současnou situaci turismu v diskutované oblasti. Dále je uvedena SWOT analýza, která identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. V závěru práce jsou uvedeny návrhy a doporučení, které by mohly přispět k dalšímu rozvoji cestovního ruchu.
Analýza a komparace využití destinačních karet v České republice a v zahraničí
Fikejsová, Julie ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Pilařová, Adéla (oponent)
Cílem diplomové práce je ukázat přínos destinačních karet a potenciál zavedení jednotného systému destinačních karet v České republice. Hlavního cíle je dosahováno pomocí analýzy a komparace využití destinačních karet v zahraničí a v České republice. Diplomová práce je členěna do šesti kapitol. První kapitola se zabývají vymezením pojmu a významu cestovního ruchu, faktorům ovlivňující rozvoj cestovního ruchu a specifikům trhu cestovního ruchu. Druhá kapitola je věnována marketingu cestovního ruchu, destinačnímu marketingu a charakteristice destinace cestovního ruchu. Třetí kapitole se týká pojmu destinační karta a jejího využití. Čtvrtá kapitola charakterizuje nabídku a systém fungování destinačních karet v zahraničí, na příkladu Velké Británie. V páté kapitole je popsán systém a charakterizována celková nabídka destinačních karet v České republice. U vybraných destinačních karet je následně analyzován jejich vliv na chování turistů v navštívené destinaci. Na závěr, na základě výsledků z analýz, je navrhnuto řešení jednotného systému pro koordinaci destinačních karet v České republice.
Maďarsko - značka země, destinace a její vliv na vnímání mezi českými obyvateli
Blahútová, Dominika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Bímová, Kristina (oponent)
Cílem diplomové práce bylo zhodnotit současný stav vnímání Maďarska mezi obyvateli České republiky ve vztahu k její značce a prostředkům její komunikace a přinést tak doporučující opatření pro podporu propagace dané země ve vztahu k turismu. Zjištění budou následně poskytnuty vybraným zainteresovaným organizacím. K naplnění stanovených cílů byla provedena analýza primárních a sekundárních dat. Pro získání primárních údajů byl uskutečněn kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření a doplňující kvalitativní výzkum ve formě individuálních rozhovorů. Výsledkem bylo zjištění, že čeští obyvatelé vnímají tuto zemi sice pozitivně, ale nejsou k nim dostatečně komunikovány veškeré hodnoty, které podporují atraktivitu turistické destinace. Doporučení se týkají vybudování efektivnějších propagačních kampaní a podpory marketingových komunikačních nástrojů za účelem podpory pozitivního vývoje v oblasti cestovního ruchu.
Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism
Čermák, Petr ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
Bakalářská práce "Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism" pojednává o roli informačního centra a marketingu v oblasti cestovního ruchu na příkladu státní příspěvkové organizace CzechTourism. V práci bude popsáno fungování agentury, zejména její marketingová činnost v oblasti propagace České republiky, jako zájmové destinace cestovního ruchu. V úvodní části práce budou uvedeny obecné informace o marketingu v oblasti cestovního ruchu. V další části práce bude popsána samotná Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism, která bude zahrnovat základní údaje o agentuře, včetně agenturou používané komunikační formy, marketingovou koncepci, marketingovou strategii, swot analýzu destinace a další formy marketingu CzechTourism. V závěru práce budou představena zastoupení Czech Tourism v zahraničí a budou uvedeny výsledky z vlastního výzkumu, který se zabývá otázkami činnosti organizace.
Komunikační aktivity agentury Czech Tourism na zvýšení příjezdového cestovního ruchu
Skalník, Jan ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační aktivity agentury CzechTourism na zvýšení příjezdového cestovního ruchu" pojednává o současné situaci příjezdového cestovního ruchu v České republice a propagaci této destinace v zahraničí za rok 2013 se zaměřením na nejdůležitější zdrojové trhy, tedy Německo a Rusko. Hlavní důraz je kladen na projekt "Země příběhů" a rebranding, kterým agentura CzechTourism prošla v roce 2012. Na příkladu České republiky hodlám popsat specifika destinačního marketingu, který prochází rychlým vývojem - ať již v souvislosti s nástupem nových technologií či globálními změnami. Cílem práce je vyhodnotit úspěšnost marketingové strategie a působení kampaně na cílové skupiny. První část práce je věnována teorii, kde je zdůrazněna důležitost marketingu pro rozvoj cestovního ruchu. Dále následuje popis české centrály cestovního ruchu, situační analýza, jež se věnuje postavení České republiky na trhu cestovního ruchu, její SWOT analýze a také charakteristice zmíněných klíčových trhů. V další části popisuji konkrétní aktivity a kampaně, prostřednictvím kterých je Česká republika prezentována na jednotlivých trzích. Závěr patří výzkumu a shrnutí dosažených poznatků.
Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu
ŠTROBLOVÁ, Barbora
Destinační marketing a management je nedílnou součástí každé destinace cestovního ruchu. Smyslem destinačního marketingu je snaha o dosažení společného cíle prodej destinace za pomoci fungující spolupráce všech zainteresovaných subjektů v daném místě. Cílová oblast v daném regionu je typická významnou nabídkou atraktivit cestovního ruchu a infrastruktury cestovního ruchu. Tato práce je zaměřena na tvorbu tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu. Cílem této práce je identifikovat jedinečné prodejní vlastnosti destinace na základě silných a slabých stránek potenciálu cestovního ruchu města Třebíč, dále pak návrh marketingového mixu pro tematický produkt města jako destinace cestovního ruchu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.